F. M. U.  REK - MAR

Zarządzanie i Administrowanie Nieruchomościami

Marek Janasz

 

 

| Start | Oferta | o Nas | Nasze nieruchomości | Polecamy | Praktyki zawodowe | Jak dojechać | Kontakt |

.

odnośniki:

 

 

Zarząd i Administracja

 

 

Księgowość

 

 

Marketing

 

 

Technika i

 

Infrastruktura

Podsumowanie i

 

Uwagi

Akty prawne

 

 

Ogłoszenia

   

Polecamy

 

 


   

Subskrypcja:

   

Zapraszamy do listy

 

mailowej, za pomocą której będziemy informować o ważniejszych zmianach na stronie:

   
 


   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
 
   
   
   
   
   
   
   
   
 
 

 

 

 

 

ZARZĄD I ADMINISTRACJA

 
     
 
 
 

Zakres Naszych usług:

 
  1. Rozpoznanie nieruchomości, jej zasadniczych funkcji, zastosowanie się do szczegółowych wymogów i oczekiwań właściciela.

  2. Przejęcie nieruchomości i dokumentacji.

  3. Prowadzenie książki obiektu budowlanego nieruchomości.

  4. Zawieranie i obsługa umów w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej.

  5. Przygotowanie i analiza ofert na wykonywanie usług i remontów.

  6. Organizacja konkursów ofert.

  7. Interwencje w sytuacjach nadzwyczajnych.

  8. Rozpatrywanie skarg i wniosków.

  9. Obsługa właścicieli i prowadzenie niezbędnej dokumentacji.

  10. Realizacja i kontrola umów, indeksacja czynszów.

  11. Protokolarne przyjmowanie i przekazywanie powierzchni do wynajęcia oraz ocena stanu wynajmowanych powierzchni.

  12. Reprezentacja praw właścicieli na zewnątrz – w zakresie udzielonych pełnomocnictw.

  13. Kontrola zachowania standardów.

  14. Nadzór nad pracą personelu obsługującego.

  15. Konsultacje prawne we wszystkich sprawach związanych z nieruchomością Wspólnoty.

  16. Nadzór nad realizacją zobowiązań właścicieli.

 
 
 
     
  Zarządzanie nieruchomością Wspólnoty, a w tym:  

 

 

 

  1. Przejęcie w imieniu Wspólnoty zarządzanej nieruchomości od dotychczasowego  administratora,

  2. Przejęcie dokumentacji finansowej, eksploatacyjnej i technicznej,

  3. Przygotowanie dla potrzeb Zarządu Wspólnoty sprawozdań, prowadzenie korespondencji i reprezentowanie na zewnątrz interesów Wspólnoty w zakresie określonym właściwym pełnomocnictwem,

  4. Bieżąca obsługa wszystkich właścicieli nieruchomości lokalowych, prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli i najemców lokali,

  5. Prowadzenie księgowości Wspólnoty zgodnie z przyjętymi przez wspólnotę zasadami prowadzenia ewidencji księgowej,

  6. Prowadzenie i bieżąca analiza indywidualnych kont właścicieli (wpłat zaliczek) oraz dostarczycieli mediów i usług,

  7. Realizacja wszelkich opłat poprzez rachunek bankowy Wspólnoty (zarządca nie ma bezpośredniego dostępu do konta bankowego),

  8. Prowadzenie na bieżąco książki obiektu budowlanego oraz bieżącej  dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przepisami prawa budowlanego,

  9. Bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości, niezwłoczne zlecanie wykonania koniecznych prac  firmom specjalistycznym oraz rozliczenie z ich wykonania,

  10. Nadzór nad wykonawcami prac prowadzonych przez konserwatorów oraz osoby wykonujące prace porządkowe,

  11. Kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków,

  12. Przygotowanie dla potrzeb Zarządu ofert na prowadzenie remontów,

  13. Pozyskiwanie kontrahentów w celu uzyskania funduszy mających na celu zmniejszenie kosztów utrzymania nieruchomości,

  14. Przygotowanie i pomoc w prowadzeniu zebrań, projektów planów gospodarczych, planów remontów oraz uchwał,

  15. Przygotowanie sprawozdań rocznych oraz przygotowanie rozliczeń mediów i usług w tym funduszu remontowego

    • - półroczne rozliczenia kosztów eksploatacji nieruchomości w części wspólnej dla Zarządu i każdego właściciela

    • - bieżąca analiza realizacji planu gospodarczego Wspólnoty,

  16. Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielem organów samorządowych,

  17. Nadzór nad terminowym prowadzeniem przeglądów rocznych i pięcioletnich nieruchomości,

  18. Udział w posiedzeniach Zarządu,

  19. Windykacja należności,

  20. Inne czynności dotyczące administrowania nieruchomością zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zawartą umową.

 

 

Wykonywanie czynności zapewniających utrzymanie porządku i czystości oraz prowadzenie konserwacji instalacji technicznych w powierzonym budynku.

 

 

 

 

 

Sprawowanie Zarządu – na podstawie art. 18.1 ustawy o własności lokali.

 

 

 

 

 

Wynagrodzenie  za  świadczone  usługi  ustalone  jest  w  drodze  negocjacji  na  podstawie :

  • powierzchni  użytkowej  nieruchomości

  • stanu  technicznego

  • wybranego  zakresu  obowiązków

 

 
 

 

 

 

Pełna Oferta >>>

 

 

| Strona Główna | Następny temat |

 

| do góry strony |

 

 

 


 


2002 - 2011 Copyright by REK-MAR. Wszelkie prawa zastrzeżone. Administrator XHP Group